sunnuntai 8. maaliskuuta 2015

Rakkaan synttärit

Kuten jo aikaisemmin mainitsinkin, eilen me vietettiin ennakkoon Alen synttäreitä. Alehan täyttää siis kahdeksantoista (!!!) tiistaina, mutta yllätys yllätys lauantai tuntui meistä paljon mukavammalta vaihtoehdolta. Koska Ale yksi kerrallaan veti pohjan kaikkien mun synttärilahjaideoiden alta, mä päätin että antaisin hänelle yksinkertaisesti kivan päivän. Ale sai päättää mitä tehtäisiin ja minne mentäisiin. 



Siispä, Ale sai pitkäaikaisen toiveensa toteutettua, kun me asteltiin Helsingin Amarilloon! Mä en ole aikaisemmin uskaltanut sinne lähteä, hinnat tuntuivat niin korkeilta enkä löytänyt listalta mitään itselleni sopivaa. Kuitenkin kun ennen ravintolalle lähtöä tiirailin ruokalistaa, yllätyin erittäin positiivisesti. Hinnat pyörivät "vain" siinä viidentoista euron paikkeilla, ja aikamoisia herkkuja siellä olikin. 



Amarillo ravintolana on todella upea paikka, ihana tunnelma ja sisustus ja kaikki. Selkeästi oltiin yksityiskohtiin kiinnitetty huomiota. Oltiin jo etukäteen päätetty mitä haluttiin syödä, joten saatiin tilattua juomat ja ruoat kaikki samalla kertaa. Jo sisään astuessamme me oltiin nähty yhdessä tyhjäksi jääneessä pöydässä nachoja ja salsaa, ja voi miten ihanaa oli, kun niitä tuotiin meidän pöytään pieneksi alkunaposteltavaksi!



Meidän ruoat tuli todella nopeasti, ei oltu nachojakaan ehditty kaikkia syömään. Ale tilasi Amarillo Big Burgerin, ihan peruspurilaisen (Amarillon mittakaavalla toki), ja mä otin Chicken Pocketin, jossa oli vehnätortillan päällä kanaa, vuohenjuustoa, salaattia ja salsaa. Niin kuin olen aikaisemminkin täällä puhunut, mulla on vähän kiistanalainen viha-rakkaus-suhde vuohenjuustoon, jonka takia vähän epäröin annoksen tilaamista. Kuitenkin mun ruoka oli aivan mainiota, joskin välillä se vuohenjuusto pani pohtimaan, pidinkö mä siitä oikeasti. Myöskin verrattuna Alen ihanan tulikuumaan hampurilaiseen tuntui mun annokseni olleen jo hieman jäähtynyt. Ale kuitenkin rakastui mun ruokaan ihan täysillä, ja aikoo tilata saman ensi kerralla (toivottavasti mä en ole sillä kertaa maksumiehenä xd).



Ainoa miinus meidän ravintolareissuun oli Alen pihvistä löytynyt luunpala, johon hän ikävästi satutti hampaansa. Tuo miinus kuitenkin muuttui suurensuureksi plussaksi, kun korvauksena saatiin juomat ilmaiseksi! Upeaa asiakaspalvelua ja ihana kevennys laskuun ;). Juomien lisäksi saatiin vielä drinkkiliput kaupan päälle, joilla saadaan siis ilmaiset limut tämän vuoden loppuun mennessä!



Illalla ei sitten jaksettu enää mitään suurempaa tehdä, kun oltiin molemmat aika tööt (niin kuin ylläolevasta kuvasta voikin todistaa). Mä olin niin täynnä sapuskoista että vielä monta tuntia myöhemmin tunsin hienoista ähkyä. Loppuillan mä sitten säädin blogin kanssa (joku ehkä huomasikin päivittyneen ulkoasun ;)?) ja Ale pelasi Evolvea, hänen uutta rakkauttaan! Mä kävin myös vähän epäonnisella jäätelönmetsästysreissulla, ehkä siitä lisää myöhemmin...:D 


Hienoa alkuviikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti