tiistai 15. syyskuuta 2015

Kurkistus Narniaan #15: Villapaita

Mun ja tämän villapaidan yhteinen taival alkoi vähän vahingossa. Olin bongannut tämän Carling'silta joskus viime syksynä, kai vähän eri väreillä. Se oli hirmuisen kallis, mutta ajattelin ostaa sen ehkä joskus jos olisi rahaa. No, ei ollut rahaa, ja paidatkin myytiin tosi nopeasti loppuun! Itiksen liikkeen takahuoneeseen oli kuitenkin pari yksilöä jäänyt piiloon, ja ne sopivasti oltiin löydetty ja kaivettu esiin, juuri sopivasti joulun jälkeisiin aleihin. Paita oli kokoa liian iso ja puoleen hintaan, arvanettekin kumpi noista kahdesta painoi mun vaakakupissa enemmän! :D

Villapaita Carling's // Pöksyt Bershka // Kengät Converse (Thaimaa)


Viikonloppuna katsoin meikkitutoriaaleja (joita en koskaan katso), ja innostuinkin meikkailemaan vähän enemmän. Ja onhan se kerrankin ihanaa oikeasti näyttää nätiltä, mutta en mä tollaista tunnin meikkiruljanssia ja raskasta pakkelikerrosta naamalla joka päivä jaksaisi. Mutta aina välillä, miksei!

Täällä mä ahkerasti valmistaudun huomiseen englannin yo-kokeeseen, tehtiin tortilloja (niiiiin hyvää!), ja nyt katson DVD:ltä Harry Potter ja Azkabanin vankia - eglanninkielisillä teksteillä toki! Kyllä tässä varmaan jotain oppii :* Tsemppiä kaikille muillekin huomiseen kokeeseen, tänne saa sitten sen jälkeen tulla jakamaan tuntoja ja omakohtaisia ennusteita.

Sarjassa aiemmin ilmestyneet postaukset löytyvät Kurkistus Narniaan -tunnisteen alta! :)

2 kommenttia:

  1. Ihana banneri ja nimi sun blogilla :) Tykkään myös kuvista!

    langatonyhteys.blogspot.fi

    VastaaPoista