keskiviikko 2. syyskuuta 2015

Rakkaani on täällä

Niin kuin jo viime postauksessa mainitsinkin, mulla on uusi ihana tietokone! Mihinkään uusimpaan huipputeknologiaan ei mun palkat riitä, mutta tähän mennessä olen ollut tähän oikein tyytyväinen (toki mun vanha kone oli niiin hidas ja laginen ja kirjaimellisesti kauhea, ettei hirveästi vaadita sen voittamiseen...:D). Mukaan tarttui siis HP 15-g260no. Olin tätä jo aiemmin katsellut, olin miettinyt valkoista konetta ja tämä täytti kaikki muutkin kriteerini. Levyasema ja muistikorttipaikka löytyivät ja hintaakaan ei ollut paljoa, tarjouksessa 349,99€, kun normaalihinta olisi sen satasen enemmän. Sitten alkoi Anttilan Hintakapina, ja jo alkuperäisen tarjouksen lisäksi koneen ostaja saisi tulostimen kaupan päälle. 

Niinhän siinä sitten pitkien pohdintojen ja vaihtoehtojen punniskelujen jälkeen kävi, että kone ja tulostin Kampin Anttilasta mukaan lähtivät. Ja vaikka sitä valkoista konetta olin alunperin katsellut, näytti se hieman likaiselta ja tunkkaiselta valkoiselta, kun taas vieressä ollut punainen oli paljon houkuttelevamman näköinen. Tulostintarjous koski vain valkoisia koneita, mutta helposti saimme mukavan myyjän kanssa tingittyä tulostimen myös punaisen koneen mukaan ja lisäksi 15 euroa pois mallikappaleesta. 


Tässä hän on, rumassa sisävalaistuksessa. Paremman puutteessa tottelee vielä nimeä AgenttiPerry, vaikka hänet aluksi tytöksi kuvittelinkin. Nimiehdotuksia otetaan edelleen vastaan. Hänestä tulemme varmasti kuulemaan vielä lisää, onhan hän sattuneesta syystä aika iso osa koko tätä bloggailuhommaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti