perjantai 11. joulukuuta 2015

Joulukalenteri 2015 luukku 11


Tänään vihdoin mun joululahjatoiveita! Monta päivää olen tätä postausta tehnyt, kun en meinannut löytää juuri sellaisia, mitä haluan. Tässä kuitenkin muutama enemmän tai vähemmän vaatimaton lahja, mitä toivoisin meidän kuusen alta löytyvän! (ja pahoitteluni huonolaatuisista kuvista, en tiedä yhtään miksi niistä tuli tuollaisia :( )


1. Tätä toivoin viime vuonnakin. Velour-setti, samaa sarjaa olevat huppari ja pöksyt. Jonkunlainen rento oloasu. Sellaisessa voisi sitten chillailla koko joulun. ♥ Kuvat Cubus

2. Kaikki söpöt mekot, hameet, paidat ja muutkin vaatteet ovat erittäin tervetulleita! Mä olen pitkään haikaillut ihanien arkimekkojen perään, kun kaikilla tuntuu olevan niin ihania ja mulla ei. Toinen noista kuvaesimerkeistä on kyllä vähän juhlavampi, mutta silti aivan älyttömän ihana! Kuvat H&M

3. Punainen flanelliruutupaita. Siis oikeasti, miksi mulla ei ole jo tällaista? Tuota alempaa olenkin H&M:ssä katsellut, ja se on i-ha-na ♥ Kuvat H&M

4. Polaroid-kameraa olen halunnut vaikka kuinka kauan! Siinä on vaan jotain erityistä ja tunnelmallista, kun kuvaa pikakameralla. Sillä voisi ottaa hienoja kuvia niistä erityisistä hetkistä. Tällaista kyllä jaksan toivoa ikuisesti, ja ehkä joskus sen sitten päädyn itselleni ostamaan. Kuva Expert

5. Kirjoja. Mun mielestä kirjat ovat yksiä parhaita joululahjoja, ja vaikka mulla on tosi paljon lukemista odottavia kirjoja hyllyssä, ei niitä koskaan voi olla liikaa. Englanninkielisistä Harry Pottereista multa puuttuu edelleen toinen ja neljäs osa. Täällä joulukalenterissa esitellessäni joululukemisia mulle vinkattiin My True Love Gave To Me -kirjaa, joka kuulosti superkivalta! Se olisi oikeasti ihan parasta saada joululahjaksi, sitä voisi sitten pyhät lueskella siihen uuteen oloasuun pukeutuneena ;)

6. Kaikki mahdolliset erisävyiset huulipunat ovat rakkautta. Tällä hetkellä olisi toiveissa vaaleat tai muuten melko neutraalit nuden, vaaleanruskean ja vaaleanpunaisen sävyt, jotka sopivat vaikka vähän räväkämmän silmämeikin kanssa. Myös tumma rusehtavanpunainen tai edelleen se kirkas vaaleanliila olisivat upeita. Okei, jos mulle ostaa huulipunaa niin hyvin epäilen että menee mönkään, kaikki menee!

7. Suklaata. Ei ole joulua ilman suklaata. Geisha, Fazerina, kaikki. Suklaa on rakkautta. Ei kai tätä tarvitse enempää perustella?

Löytyykö teidän toivelistoilta samoja?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti