maanantai 1. helmikuuta 2016

Kurkistus Narniaan 26: Metsästys on päättynyt

Vuoden ekat asukuvat! Vakikuvaaja ja melkein jo vakikuvauspaikkakin, Kaislan takapihalla nimittäin. No mutta. Muistatte varmaan, kuinka mä olen kuukausia puhunut sen täydellisen neuletakin metsästyksestä? No, joulun jälkeen mä sen löysin. En sen mallista ensin ihan innostunut, pitkästä helmasta ja isoista halkioista. Mutta se vaan oli niin ihana, sopi mulle ja oli niin pehmoinen ja lämpöinen! Ja muistatte varmaan mun maininneen täydellisen liilan huulipunan metsästyksestä? Kuvissa kahta sellaista: synttärilahjaksi saamaani Macin kirkkaanliilaa huulipunaa, ja Tallinnasta ostamaani purppuraista huuli...kiiltoa? Lakkaa? Jotain sellaista. Puspus ja kirkkaat huulet, toimii aina!


Kuvien T-paita on varmaan ensimmäinen vaate, mitä koskaan olen itselleni kirpparilta ostanut. Se on ollut mulla ainakin kuusi vuotta, ehkä jopa enemmänkin. Mutta se on vaan niin paras! Kumpparit ovat Prismasta, ja vaikka ne likaiset ovatkin, niin eivät missään nimessä vihreät. Mun keltaiset saappaani. Keltaiset!


Mulla oli tänään niin ihana fiilis, ja tiedättekö mistä se johtuu? Keväästä. Juu tiedän että nyt on helmikuun ensimmäinen päivä, ja paukkupakkaset tulevat varmasti ihan kohta takaisin, mutta nyt siellä on ihan kevät. On lämmintä, niin kuin noin suhteellisesti lämmintä. Aurinko paistaa, linnut laulaa, lumet ovat sulaneet. Fiilikset ovat samat, kun aina yläasteella meille tuli kouluun ranskalaisia vieraita maaliskuussa. Voi kevät kevät kevät! (ja juu, kyllä huomasin että kännykkäni mukaan huomenna sataa räntää, iloitaan kuitenkin nyt kun vielä voidaan :D)


Seuraa FacebookissaAskissa ja Instagramissa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti