keskiviikko 13. huhtikuuta 2016

Ihana olla kotona




Nyt on kotiuduttu abiristeilyltä. Ei nyt mitenkään järin positiivisia fiiliksiä jäänyt, en uudestaan lähtisi. Niin kuin olen täälläkin monesti puhunut (varsinkin tässä postauksessa), mua inhottaa kaikenlainen juominen ja kännääminen, ja oli todella ahdistavaa olla porukan ainoa selväpäinen. Tukholmassa oli kuitenkin todella ihanaa, aurinko paistoi ja oli superkaunista. Lähinnä me vaan kierreltiin muutamassa kaupassa, ja mun aika kului lähinnä pukukopin ulkopuolella odotellessa. Jotain löytöjä mäkin kuitenkin tein, nimittäin nämä kaksi ihanaa kirjaa Urban Outfittersistä! Toinen on valokuvauskirja, josta toivon saada hyviä vinkkejä kuvaukseen ja kamerankäyttöön, jotka sitten toivottavasti näkyvät käytännössä täällä blogissakin. Mähän en osaa manuaalisesti säätää kameran asetuksia ollenkaan, vaan menen aina niillä automaattiasetuksilla. Tämä on sellainen juttu, jonka todella haluan kyllä oppia! Toinen kirja on juuri se, mitä kansi antaa ymmärtää: oppikirja englannin kielioppiin. Paikoin saattaa olla vähän koulukirjamainen, mutta oikeasti se on tosi kiinnostavasti toteutettu. Englanti on myös sellainen asia, missä haluan kehittyä, puhun ja ymmärrän kieltä ihan sujuvasti, mutta aina on niitä pieniä prepositiovirheitä ja muita, joissa haluan kehittyä entisestään. Ja onhan sitä viihdyttävä lukea ihan muutenkin!


Lopuksi käytiin vielä TGIFriday's:ssa syömässä, ja oli aivan ihana paikka! Istuttiin terassilla auringonpaisteessa syömässä pelkissä t-paidoissa, kaiuttimista soi hyvää musiikkia ja tunnelma oli muutenkin tosi mukava. Mä olin vielä illalla menossa buffetiin, joten otin pelkän nachoannoksen. Sitten siinä otettiin vielä vähän kuvia ja palattiin takaisin laivalle. Ensin tosin mentiin väärään metroon, ja sen jälkeen jäätiin vielä väärällä pysäkillä pois, mutta hyvin kuitenkin lopulta ehdittiin.


Meidän matkaan siis kuului kaksi illallisbuffaa, ja aamiainen, ja kyllä oli paremmat tarjoilut kuin Tallinnan-laivan buffetissa, oli sushia ja tacobaarikin! Ehkä kuitenkin olisin toivonut vielä jotain lisää. Aamupala ei kovin ihmeellinen ollut, en saanut edes kuumaa maitokaakaota! Kyllä siellä kupunsa täytti, mutta pakko sanoa, että ehkä mä mieluummin söisin aamupalani kuitenkin Lällyssä.


Lopputiivistelmänä, ei ihan täysin paska reissu, mutta käsittämättömän ihana olla kotona. Kolmen päivän päästä me lähdetäänkin sitten San Franciscoon! Oi että miten mä innolla odotan sitä, ihan parasta. Yritän nyt tässä naputella varastoon postauksia, ettei ihan koko reilua viikkoa olisi hiljaista. Ideoita ainakin on vaikka millä mitalla! Sen lisäksi pitäisi ainakin siivota oikein urakalla, ja ehkä pakatakin jossain välissä...:D Hyvää illanjatkoa nyt kuitenkn tielle, mä taidan tästä syventyä taas mun Poirotini pariin. Oon taas innostunut lukemaan kirjoja, ihanaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti