tiistai 9. elokuuta 2016

Lomalle!


Huomenna me lähdetään äidin kanssa ensimmäiselle yhteiselle kunnon ulkomaanmatkalle yli kahteen ja puoleen vuoteen Rodokselle! Viimeksi oltiin yhdessä siis Thaimaassa uutenavuotena 2014, ja vaikka mä olen ehtinyt tässä välissä matkustaa vaikka missä eri porukoilla, on tämä ollut äidille aivan liian pitkä tauko pysyä Itämeren rannikon alueella. Mutta huomenaamuna seitsemältä lähtee meidän lento Rodokselle, ja puolenpäivän aikaan olemme jo pulikoimassa altaassa ja maistelemmassa fetajuustoja. Voi Kreikka ja kreikkalaiset ruoat, en malta odottaa että pääsen joka päivä syömään kunnon fetajuustoa ja tsatsikia <3 Luvassa on paljon auringonottoa, uimista, shoppailua ja herkutttelua, ja ihanasta Kreikasta ja kolmenkymmenenkolmen asteen lämpötiloissa nauttimista. Tästä tulee ihana todellinen irtiottoloma ennen syksyllä alkavia töitä, ja mä olen vaan niin innoissani! Seuraavan viikon aikana tänne bloginkin puolelle tulee jo valmiiksi kirjoitettuja postauksia, ja jos reaaliaikaiset matkakuulumiset kiinnostavat, kannattaa ehdottomasti mennä seuraamaan mua niin Instagramissa (sannalovesfood) kuin Snapchatissakin (sannapannari)! Nyt mä muokkaan vielä vähän kuvia ja menen nukkumaan, palaillaan ensi viikolla lomakuulumisten parissa!

4 kommenttia:

  1. Oi reissupostausta odotellessa! Kivanoloinen blogi sulla, liityinpäs lukijaksi! :-)

    http://seikkailija-dora.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Oi että tekisi niin mieli itsekkin lähteä reissuun. Ihanaa matkaa teille.
    Liityn lukijaksi,vaikutta todella kivalta tämä sun blogisi:)

    http://harrietgripenberg.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Matkailu on kyllä ihanaa <3 ja ihana kuulla että tykkäät, tervetuloa vaan messiin! :)

      Poista