maanantai 17. lokakuuta 2016

Miltä tuntuu maanantai

Nyt on jotenkin seesteinen fiilis. Soitin äsken tuossa pianoa ja jäi niin hyvä olo. Kappaleet olivat niin kauniita, ja se jotenkin jää sydämeen vielä soimaan se kauneus vaikka pianon äärestä poistuukin, sellaisia kappaleita joiden jättämää fiilistä ei halua lähteä pilaamaan muilla kappaleilla vaan mieluummin antaa sen jälkeisen hiljaisuuden tehdä kunniaa. Vielä kun ottaa sen huomioon, että olen oikeasti edistynyt. Olen tänä syksynä tehnyt pianoläksyjäni ahkerammin kuin vuosiin, ja pikkuhiljaa biisi jos toinenkin tulee kasaan, kun vaan pääsee siihen fiilikseen ja harjoittelee. Äsken katsoin jakson Housea ja herkuttelin Ferrero Rochereilla, jotka uhkaavasti lähestyvät loppuaan mutta ovat niin herkullisia että vastustaminen on vaikeaa. Kohta lähden pelaamaan lautapelejä ja korttipelejä ja kaikenmoisia pelejä Ja ilmeisesti viettämään tosi kivaa iltaa. Tänään mulla oli muuten eka työpäivä paikassa, jossa olen vuoden loppuun asti. Meni tosi hyvin ainakin tää eka päivä, ja nyt on kiva viettää rento ilta että hyvillä mielin pääsee jatkamaan taas huomenna.

Ainoa rytty tässä kaikessa hyvin menevässä on se, että sain eilen Kuoleman varjelukset luettua taas loppuun. Aloitin lukemaan Pottereita uudestaan läpi kaksi kuukautta sitten Kreikassa, ja nyt ne taas loppuivat. Käsittämättömän haikea fiilis, kun kaksi kuukautta on täydellisesti uppoutunut siihen taikamaailmaan, etsinyt netistä Potter-aiheisia keskusteluketjuja, nähnyt memejä ja väliin katsonut muutaman leffankin, ja aina odottanut milloin pääsee jatkamaan kirjaa. Siihen kirjojen maailman eläytyy niin täysillä, että on vaikea uskoa ja hyväksyä, että nyt se on loppu ja siirtyä eteenpäin. Ajattelin tosin jatkaa nuoruuden lemppareiden läpikäymistä ja vuosien tauon jälkeen lukea Twilightit! Saa nähdä nyt kuitenkaan, milloin pystyn siihen ryhtymään, Potter-maailma kun pyörii koko ajan kaiholla takaraivossa.

Parasta tässä kokonaisvaltaisesta fiiliksestä on kyllä se, että sain taas inspistä kirjoitella tänne. Mun oli tarkoitus tulla juttelemaan tänne aikaisemmin mun yhdestä vuoden kohokohdista, Hulluista päivistä, jotka nekin taas poistuivat keskuudestamme jälleen puoleksi vuodeksi, mutta sekin nyt jäi. En mä oikeasti olisi puhunut mistään muusta kuin ruoasta, kun ei me mitään muuta sieltä ostettu. Mulla on mielessä pari uutta postaussarjaa, jotka ehkä pääsen aloittamaan lähiaikoina. Ja eilen kun en saanut millään unta aloin jo fiilistellä joulua. Hups. :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti