keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Wednesday Writing

"Ja Harryn teki melkein mieli painaa kätensä pyylevän Bathildan pakaroille".... tän takia mä rakastan Harry Pottereit.... ♥ Sieltä löytyy aina vähän väliä tällasia lauseita joille ei voi muuta kun nauraa.... :) Ja nää Harry Potter -jutut muodostaa vitsejä muutenkin: ollaan mun kaverin, Kaislukin (;) ♥) kanssa naureskeltu, kun kunnallisvaalien aikaan tuolla oli mainos, jonka iskulauseena oli : "Pelastakaamme Helsinki ankeuttajilta". Näillä siis mennään. Kaisla teki just tetissä itelleen ankeuttajaviitan. Jännää, päästään kokeilemaan suojelius-loitsua. Pitää vaan ekaks hankkia sauva. Tai kuka tietää, ehkä mulla on jo.... ;)



Asiasta toiseen. Helsinign ortodoksisen seurakunnan kasvatustoimella oli logokilpailu,
jossa siis haettiin kasvatustoimelle haettiin uutta logoa, joka tulisi näkymään hyvin
laajasti kaikkialla. Voittaja palkitaan. Minä tietenkin luovana persoonana osallistuin, ja jos ite voi sanoa, tulihan siitä aikas hyvä :) Nyt on tullut isä Teemulta Facebookin kautta viesti, että mut on neljän muun lisäksi kutsuttu erityisesti paikalle voittajan julkistukseen. Tämäpä mun naisen logiikalla merkkaa sitä, ettei mun ehdotus ihan huono voinut olla. Mutta ei nyt koputeta puuta. Mutta tottakai me nyt sinne ollaan menossa (itsenäisyyspäivänä liturgia klo 10:00), niinkuin äitini heti asiasta kuullessaan ilmoitti. Ihan jepa :D Sitten siellä rukoillaan, ja joinataan afterpartyihin, niinkuin tottakai asiaan kuuluu, ja sen jälkeen mennään kotiin valmistautumaan Linnan Juhlien pukuarviointiin, katotaan, näkyykö tuttuja niinku viime vuonna ;) Popparit valmiiksi :D ♥





Ikkuna on auki, ulkona +7 (!) ja mulla ei sukkia jalassa. Mitäs siitä tulee?? No kylmät varpaat tietty! Ja kylmät sormet. Nykyään tuntuu, että on koko ajan sormet jäässä, mutta blogia on hankala kirjoittaa tumput kädessä ;) Voi että mä   jäädyn tänne!! Mutta kohta pääsee suihkuun lämmittelemään ♥ Ellei sit käy taas 
niinku viime talvena, että lämmin vesi loppuu. Suihkusta vaan, ei muista hanoista. 
Piti pari kuukautta käydä naapurin luona suihkussa. Ei uskois kerrostaloissa olevan tällasia ongelmia. Sit jossain vaiheessa se alko pikkuhiljaa tulla takasin. Ihan kiva yllätys se kyl oli, ulkona 20 astetta pakkasta, kaikki paikat iha jäässä ja kohmeessa ja paikoin sattuu ja paikoin ei tunnu mitään. Sitten oi ihanaa, pääsee oikein kuumaan suihkuun lämmittelemään. Siinä vaan seison ja lämmittelen tosi pitkään. Sitte ku rupeen laittamaan shampoota päähän, vesi lakkaa tulemasta. Laitan hanan uudestaan päälle, tulee pelkästään kylmää vettä. Ihan jääkylmää. Siinä sitte, shampoot päässä, pyyhe ympärillä, juostaan äkkiä naapurin suihkuun, jossa sitte kaiken lisäks liukastuin ja kaaduin. Että siinä meni seki rentoutuminen! Tässä tällee totaalisesti minkään aiheen ulkopuolelta hieno kuva jostai Itiksen lattiast tai jostai en ees muista :D



Siellä tarhassa on niin ihanaa, tänäänki yks tyttö, joka iha btw täytti eilen kolmewee, ni kysy multa ku keinutin sitä, että "ootko sä tyttö?" :D Juu kyllä olen tyttö, ja niin olet sinäkin :D Tähän ihanaan lauseeseen voin ehkä lopettaa tän kirjotuksen. Kiitos !! ♥



tee mä :D


psps voi missä lumi, missä lumi... pitäs sataa jo lunta niin voin ottaa uusia ihania
kuvia :) mut kyllä mä siin lokakuun ihanana lumisena hetkenä sain pari kuvaa otettua ♥












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti