tiistai 9. syyskuuta 2014

Tätä et tiennyt minusta!

Mut haastettiin Instagramissa listaamaan itsestäni 20 faktaa (kiitos Denise ja Ronron). Mulle kuitenkin kävi niin vaikeaksi valita vain 20, että päätin listata tänne blogin puolelle toisen mokoman!





1. Mun ennätys sikeästä unesta metroon on 8min. En myöhästynyt koulusta :D

2. Mun kännykän taustakuvana on Alen kisumisu Maisa :3

3. Mä annan aina anteeksi, kunhan sitä osataan pyytää.

4. Rakastan intialaista, thaimaalaista ja nepalilaista ruokaa. Ja suklaata. Nam ♡.♡

5. Mulla voi mennä 2 tuntia mun hiusten kihartamiseen. Ja sitten menee 10min ja ne on taas suorat.

6. En ole koskaan nähnyt Nightwishia livenä. Ensi vuonna se muuttuu.

7. Oon kuitenkin halannut Jukkaa, Tarjaa ja Flooria, ottanut selfien Tuomaksen kanssa ja saanut nimmarin edeltävien lisäksi myös Ewolta. 




8. Tekisin mitä vain saadakseni letittää Marco Hietalan parran. Hiuksetkin käy.

9. Tykkään letittää asioita. Mitä tahansa, miten tahansa. Oon myös aika hyvä siinä.

10. Tykkään katsella itseäni peilistä, kun näytän nätiltä. Tykkään ottaa myös selfieitä ja sitten ihailla niitä :D

11. Aina kun julkaisen uuden postauksen, päivittelen koko ajan tilastoja ja seuraan katselukertojen nousua.

12. Pidän aina valot päällä. En voi olla koneella tai katsoa telkkaria pimeässä, koska ruutu häikäisee. Valoisuus on kivaa.

13. Haluaisin osata soittaa selloa.

14. Mä tiedän jo, minkä nimisiä mun lapsista tulee. Olen päättänyt meidän hääpäivänkin (moi Ale! ♥)




15. Mulla on 11 serkkua. Mä olen nuorin.

16. Mun lempiväri on liila. Tai violetti. En oikeasti ymmärrä, mitä eroa. Sen mun uuden huivin värinen kuitenkin.

17. Kokosin juuri kaksi laatikostoa Alen äidin kanssa. Girl power!

18. Olen koukussa teiniäiteihin.

19. Rakastan mökkisaunaa ja järvessä uintia, kunhan lämpötilat ovat vain kohdallaan :D

20. En ajattele asioiden toimivan huonosti, ennen kuin muut valittavat siitä. En mä esimerkiksi ajattele tietokoneen tai kännykän lagaavan törkeästi tai koeviikottoman vitosjakson olevan suoraan peestä, ennen kuin muut istuttavat ajatuksen mun päähän. Sama toimii myös ihmisten ja muiden kanssa. Okei selitin tämän tosi vaikeasti, mutta ehkä joku tajusi. Ja sitten selittää mulle :D


Tuliko joku näistä yllätyksenä? Löytyykö samoja? :D


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


Niinkuin oon tainnut muutaman kerran mainita, olen työstämässä postausta itsestäni ja persoonani syvimmistä saloista. Nyt jos teillä on mitään, mitä haluaisitte kysyä tai mun tuovan esiin tuossa postauksessa, niin antaa tulla! Jos ei kommentteihin alas, niin tuosta sivupalkista löytyy linkki mun Ask.fm -tiliin, siellä voi multa kysyä mitä vaan nimellä tai ilman! :)


20 faktaa part1 Instagramissa nimimerkillä sannalovesfood, linkki sivussa!








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti