maanantai 3. elokuuta 2015

Kurkistus Narniaan #10 : Mulla ei oo koskaan ollut mitään tän väristä

(Vau, ajatella että tämä on jo kymmenes postaus mun vaate-esittelyjä! Oottehan huomanneet, että kaikki aiemmat sarjan postaukset löytyy Kurkistus Narniaan -tunnistuksen alta?)


Tästä asusta puhuinkin pari viikkoa sitten. Mekko/tunika/mikä lie löytyi sekin sieltä ihanalta Aleksis Kiven kadun kirpparilta, vielä ihanampaan viidenkymmenen sentin hintaan! Oon monta vuotta passiivisesti yrittänyt löytää jotain ihanaa pitkää löysää tunikaa tai jotain sen tyylistä. Sellaista, jonka voisi rennosti yhdistää pelkkiin legginseihin tai paksuihin sukkiksiin. Sellaista, joka päällä on niin mahdottoman mukava olla. Sellaista, joka toimii kun kaikki muut vaatteet kaapissa on vähän nääh.

 tunika kirppis // sukkikset H&M // kengät Crocs // kello Ur&Penn

Ja voitteko uskoa, kirpparilta se sitten yllättäen löytyi! Ihana sydänkuosi kiinnitti huomioni ensimmäisenä, ja onneksi kumarruin katsomaan vaatetta tarkemmin. Just sellainen, mitä oon kaipaillut! Kokolappu on leikattu irti, ja veikkaisin tän olevan alunperin joku L:n suuntainen. Mutta ihanasti tämä löysänä toimii tällaiselle pikkuisellekin! Ei varmaan sellainen, josta kaupassa innostuisin, mutta sehän onkin varmaan kirppareiden paras puoli: löytää itselleen kiinnostavia vaatteita, joita ei muuten osaisi koskaan kuvitella ostavansa, ja vielä pilkkahintaan!


Kirpparin jälkeen pyörähdettiin kaupungilla ja suunnattiin Jumboon. H&M:llä tajusin tarvitsevani sukkiksia mun uuden ihanuuden kaveriksi, ja nämä tummanvihreät äiti osti mulle viidellä eurolla. Ja mun on pakko myöntää: mä en muista mulla olleen koskaan mitään tän väristä! Mutta tää vihreä inspiroi mua hirveästi, aloin heti kuvitella asua vanhan kunnon hiusdonitsin ja punaisen huulipunan kanssa. Donitsia en löytänyt, mutta ehkä tää rusetti toimii jopa paremmin. Kengät ovat mun uudet Crocs-rakkaudet, jotka totta puhuen eivät toimi sukkahousujen kanssa, mutta niistä sitten lisää toisessa postauksessa!


Mulla ja Denisellä on ollut pitkään jo suunnitteilla yhteinen spesiaali asupostaus. Se olisi ollut täydellinen tälle päivälle julkaistavaksi, Denisen kahdeksantoistavuotissynttäreiden kunniaksi. Me ei vaan olla vielä ehditty kokoontumaan yhteen niitä kuvia ottamaan, toivottavasti ensi viikolle onnistuisi (hei dude jos näät tän, onko sulla joku päivä tällä viikolla vapaa?). Nyt mä painun lukemaan lisää psykaa, siitäkin varmaan postausta vielä tällä viikolla. Öitä!

2 kommenttia:

  1. ihana asu! ♥ mulla on muuten samanlainen mekko :D

    VastaaPoista