sunnuntai 29. toukokuuta 2016

Työn touhussa

Tulipa ihan puolivahingossa pidettyä pari päivää postaustaukoa, joka tuntuu todella suurelta tuon mun kuuden päivän putken jälkeen, haha! Viime päivät olen kovasti siivonnut, siivonnut ja vielä kerran siivonnut niin ahkerasti ettei mitään rajaa. Pöly vaan pöllysi ja CD toisensa jälkeen meni loppuun, kun siivotessani kuuntelin jatkuvalla syötöllä musiikkia. Olen järjestänyt koko kirjahyllyn uudestaan, tyhjentänyt laatikoita ja heittänyt (tähän mennessä) kolme jätesäkillistä roskia menemään, ja runsaasti laittanut kirppispinoon. Meidän piti itse asiassa tänään mennäkin vanhalle tutulle Aleksis Kiven kadun kirppikselle myymään noita tavaroita, mutta aamulla oli niin kurja kirppiskeli, ettei sittenkään viitsitty, vaan lähdettiin aamusiivouksen jälkeen sittenkin Ikeaan! Syötiin lounasta ja ostettiin kaikenlaista pikkujuttua mun huonetta ja yo-juhlia (jotka ovat kuuden päivän päästä!!!) varten. Pikkuhiljaa alkaa mun huone näyttää siltä miltä pitääkin, vielä on vaan todella paljon kaikkea sekalaista, jolle pitäisi löytää se oma paikkansa.


Viime päivinä ollaan puuhattu vaikka mitä muutakin. Perjantaina sain vihdoin uuden puhelimen, josta meinaan tehdä ihan oman postauksen. Sen verran sanon tässä, että kyseessä on LG G4 ja kyllä, näin parin päivän kokemuksella rakastan, vaikka ensimmäiseen Androidiin onkin vähän totuttautumista. Eilen käytiin myös Korkeasaaressa, josta myös on tulossa omaa postausta, niin kuin monesta muustakin! Nyt uuden puhelimen seurauksena olen todella aktivoitunut Snapchatissa kun se vihdoin on myös mun omassa kännykässä, menkääs seuraamaan mua @sannapannari! Minä suuntaan tästä pikkuhiljaa unten maille, niin huomenna pääsee aikaisin mitä muutakaan kuin siivoamaan. Hyvää illanjatkoa teille kaikille! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti