perjantai 10. kesäkuuta 2016

Koirakaveri


Meillä on aivan mahtava kaveri kylässä tällä hetkellä. Sukulaispoika Aatu tuli eilen aamulla, ja palaa kotiin huomenissa. Aatun kanssa me ollaan lenkkeilty ja spurttailtu, ja mäkin olen oppinut uusia asioita mun lähiympäristöstä. Ehkä pitäisi lenkkeillä enemmän. Ehkä. Me ollaan makoiltu sohvalla ja sängyllä ja katsottu mun uutta koukutuksen kohdetta, Valehtelevia viettelijöitä. Jep, kolme jaksoa putkeen, sekä eilen että tänään. Aatu nukkui mun kanssa koko yön, välillä jaloissa ja välillä vieressä, ja aina joskus päivälläkin tulee syliin hengaamaan. Snapchat on helissyt ihan liikaa (sannapannari olen siellä, vinkvink), mutta voi hellanlettas kun Aatu-vauva on niin söpö pikkumuru. Ei se oikeasti ole vauva eikä välttämättä edes pieni, mutta söpö. Ja vähän nössö, se ei pääse sängyllekään hyppäämään itse vaan se pitää nostaa siihen. Aika söpöä ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti