torstai 1. syyskuuta 2016

Kurkistus Narniaan 35: Edelleen metsässä kera alelemppareiden

Tänään bussissa oli ihan mahtava kuski! Katselin häntä peilien kautta lähes koko matkan ajan, ja mulle tuli vaan niin hyvä fiilis. Bussissa matkusti tarharyhmä, ja heidän jäädessä pois kuski tarkkaili hymyileväisenä peilistä ja katsoi, että varmasti kaikki pääsivät pois, välillä vähän naurahtikin. Naisen jäädessä vaunujen kanssa pois kuski huudahti, että menkää varovasti. Ja kun mä jäin pois, hän reippaasti heilautti kättä ja huusi kiitos, minä vastasin samoin. Ihanaa, kun kaikki kuskit eivät ole niitä samoja kiiruhtavia kurttunaamoja, vaan oikeasti nauttivat työstään ihmisiä palvellen tärkeänä osana heidän arkirutiinejaan. Hänenlaisiaan saisi olla enemmän!


Mutta nyt postauksen asiaan, jota ollaan jo parin postauksen ajan vähän sivuiltukin. Nimittäin nämä Tiinan metsässä ottamat asukuvat! Piti vähän hassutella kuvien kanssa sen verran, että miltä näyttäisin lyhyellä tukalla. Ja arvatkaa mitä, mä näinkin viime yönä unta että leikkasin hiukseni lyhyeksi! Sitten ne siinä unessa olivatkin taas pitkät ja mua harmitti hirveästi, kun olin jo tykästynyt lyhyihin. Mutta niin siihen asuun. Mekon ostin Rodoksen Terranovasta, ja niin kuin mainitsinkin, siellä oli ihan hullut alennusmyynnit! Mä olen jo aiemmin katsellut tällaista yksinkertaista mustaa trikoomekkoa, jossa olisi mun tämän hameen tyylinen kellohelma ja ainakin puolipitkät, ehkä pitkät hihat. Ja Terranovasta mä sellaisen ostin, ja arvatkaa, millä hinnalla? Kolme fakin euroa! Siis ihan oikeasti kaksysiysi tästä mekosta, alkuperäinen hinta oli muistaakseni siinä kuuden-, seitsemäntoista euron paikkeilla. Siinä on vähän iso kaula-aukko ja vyötärö on ehkä hieman alhaalla, mutta kolmella eurolla tää on oikea jackpot. Kaupassa olin vielä vähän epävarma tästä, että tulisiko se koskaan käyttöön, mutta katsokaa näitä (ja niitä edellisten postausten) kuvia, miten hyvin tää myös istuu mulle! Oon kyllä niin onnellinen, että tiemme kohtasivat tämän vaatekappaleen kanssa. Värikkäillä (uusilla) Converseilla saatiin vähän pirtsakkuutta asuun ja harmaat neuletakki ja -sukkikset vähän eloa ja sopivasti tekivät oikeutta tälle yksinkertaiselle mekkoselle.

Mekko Terranova / Kengät Converse / Neuletakki Gina Tricot / Huulet Covergirl Katy Kat Matte Lipstick sävyssä Maroon Meow

Ajattelin tästä lähin asupostauksissa mainita myös mun silloisen huulipunan. Mä oon aina tykännyt leikkiä meikeillä ja viimeisen vuoden aikana innostunut aina vaan entisestään, ja erityisesti kaikki tummat ja kirkkaat huulipunat ovat mun suuria rakkauksia. Koska onhan se niin, että se huulipuna on asuste siinä missä mikä tahansa muukin, varsinkin kun niitä nudeja huulia ei mulla hirveästi näe! Mitä mieltä olette tästä uudistuksesta? Huomasinpa tossa, että koko elokuu vilahti ohi ilman yhtään asupostausta. Nyt mulla on niitä onneksi varastossa jonkun verran, että toivottavasti saa niitäkin nyt ulos ennen kuin iskee talven paukkupakkaset, eikä siitä asujen kuvailusta enää mitään oikein tule. Huomenna mulla onkin sitten jännää postausta suunnitteilla, pysykäähän taajuuksilla!

2 kommenttia:

  1. Vitsit miten kiva asu ja tosi kauniita kuvia susta! :)

    VastaaPoista