perjantai 3. maaliskuuta 2017

Harmaampaa hiusta (alekoodi!)



Viime viikon torstaina kävin taas Hair by Avassa jatkamassa hiustenhopeoimisprosessia. Neljän ja puolen tunnin aikana Annica uurasti oikein ahkerasti, että mun itsepäinen juuri saatiin saman väriseksi muun tukan kanssa. Mun hiukset vaativat monta vaalennusta, värjäystä ja sävytystä, mutta taas ollaan lähempänä tavoitetta. Hiukset ovat nyt ehdottomasti tasaisemmat ja ehkä hieman tummemmat ja harmaammat kuin ennen tätä käyntiä. Edellisestä käynnistänihän muuten kirjoitin täällä, jos et ole huomannut! 

Sunnuntain seurakunnan järjestämässä laskiaistapahtumassa nakitin Johannan ottamaan kuvat mun uudesta tukasta. En ollut tosiaan pessyt tuossa välissä hiuksia ollenkaan, kun ankaran käsittelysession jälkeen halusin antaa päänahkani vähän levähtää. Ja taas näissä hiuskuvissa mulla on sekasotkukiharat, mä en vaan pysty olla kolmea päivää letittämättä tätä pehkoa, varsinkaan näin talviaikaan! 


Mitäs tykkäätte, näyttääkö teistä paremmalta kuin ennen? Ja älkää unohtako mun alekoodia, Hair by Avasta saatte nimittäin 20 prosentin alennuksen, kun mainitset koodin "pannari"! Tarkemmat infot löytyy mun edellisestä tukkapostauksesta, ja Hair by Avan Facebook-sivuille pääset tästä. Teille muistutuksena mulla on myös tuolla sivupalkissa maininta tästä mun koodista, ja sitä painamalla pääset tähän postaukseen. 

Mulla on nyt ihan kokonaan vapaa viikonloppu, en tiedä milloin viimeksi olisi sellainen ollut! Käytiin tänään lounaalla Amarillossa, kun mun teki mieli kunnon ravintolahampparia. Tänään myös ilmestyi uusi Nintendo Switch -pelikonsoli, josta tulee varmasti juttua myöhemmin. Mut hei, hyvää viikonloppua kaverit! ♥

Seuraa FacebookissaInstagramissa (sannalovesfood), YouTubessaAsk.fm:ssä ja Snapchatissa (sannapannari)

2 kommenttia: