perjantai 10. marraskuuta 2017

Viikko verkkahousuissa

On taas ollut viikko. Lällyssä oli aivan ihanaa, niin kuin saattoi kuvitellakin! Ruokaa oli paljon ja saunassa parasta, oli ihana päästä pitkästä aikaa yhteen mun lempipaikoista. Kivaa siis oli, ainakin siihen asti, kun lauantai-iltana alkoi järkyttävä kurkkukipu ja muutama tunti myöhemmin heräsin kuumeeseen. Tässä on nyt sitten melkein viikko oltu astetta rankemmassa ja ikävämmässä flunssassa, mulla ei nimittäin oo koskaan kuumetta! Muutenkin kaikki tuntui menevän ihan nurinkurin ja hassusti. Koko viikon olen siis ollut aika puhki ja poikki. Kaksi luentoa olen skipannut, mutta enempää en ole viitsinyt, eli näin puolikuntoisenakin on pitänyt koulusta pitää huoli. Muuten olen himmaillut kaikesta muusta ohjelmasta, vaan makoillut vaan kotikotona äidin paapomana, vetänyt särkylääkkeitä ja ravistellut vanhan ajan kuumemittaria ja epäonnistunut siinä joka kerta totaalisesti. Niin ja luonnollisesti olen viimeiset seitsemät päivät asunut näissä tasan samoissa verkkareissa (jotka ovat ihan oikeasti mukavin vaatekappale koskaan). Että siinä vähän perspektiiviä!


Tässä sairastelun ohessa oon huomannut, että olen maailman huonoin ihminen ottamaan vaan rennosti. Vaikka olenkin ollut ihan vaan kotona, olen mä koko ajan ollut räpläämässä kännykkää, laittamassa syötävää tai muuten vaan ravannut ympäri asuntoa. Sunnuntaina nukuin koko päivän siihen asti, kun piti lähteä kotimatkalle, mutta sen jälkeen sekään ei ole onnistunut. Iltaisin ei ole nukuttanut, öisin olen heräillyt vähän väliä niistämään ja juomaan ja ottamaan lääkkeitä ja mittaamaan kuumetta, ja aamulla olen herännyt ihan kauhean aikaisin, mun mittapuulla siis. Ja niinä aamuina kun olisi nukuttanut piti sitten herätä luennoille. Tänä aamuna vielä luontoäiti päätti, että kaiken tämän keskellä just nyt olisi täydellinen hetki that time of the monthille, enkä edes liioittele kun sanon, että aamulla raahautuessa kouluun meinasin purskahtaa itkuun kävellessäni sitä vajaan kymmenen minuutin koulumatkaani, kun otti niin kovasti voimille ja oli kauhea olo. Nyt onneksi pahin tuntuu olevan jo takana (toivottavasti!), ja onneksi on vihdoinkin viikonloppu niin saan vielä sairaslomailla oikeasti ihan rauhassa. 

Kovasti oon suunnitellut jo tulevaa joulukalenteria, voitteko uskoa että sekin alkaa jo kolmen viikon päästä! Muutenkin nyt olisi niin inspiroitunut olo, mutta toisaalta kouluhommia on myös tehtävä ja elämänhallinnasta muutenkin yrittää pitää kiinni, haha! Mut hei palaillaan pian, hyvää viikonloppua ja toivottavasti teillä on mennyt vähän paremmin kuin mulla :D Ja piristäkääs kuule mua tuolla kommenteissa ja kertokaa puolestanne, että mitä hyvää teillä on tämän viikon aikana tapahtunut!

Seuraa Facebookissa, Instagramissa (sannalovesfood), YouTubessa ja Snapchatissa (sannapannari)

4 kommenttia:

  1. Aargh kipeenä oleminen oli kyl syvältä! Parantele ittees kunnolla viikonlopun aikana :) Mun viikkoa on piristäneet ainakin kivan erilainen työpäivä, ja keskiviikkona postista tulleet lehti ja pikkupaketti <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kivat postiyllärit on parhaita! Kiitos, yritetään! ♥

      Poista
  2. Ouu, ei kuulosta kyllä yhtään kivalle tuo sairastelu! :/ Onneks nyt viikonloppuna (ehkä) kerkeet levätä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no ei se järin kivaa ollutkaan! Ja joo toivotaan, jos vaan maltan ♥

      Poista