torstai 4. tammikuuta 2018

BEST OF INSTAGRAM 2017

Aloitetaan viime vuoden katsastelu Instagramin puolelta! Mä tein myös vuosi sitten tällaisen Instagram-koosteen mun lempikuvista vuoden varrelta, ja halusin ehdottomasti tehdä samanlaisen uudestaan. Suurin osahan mun Insta-kuvista on alunperin täältä blogista, mutta tähän olen valikoinut ne nimenomaan Instassa julkaissut kuvat. 


Alkuvuodesta mulla näytti olevan aika selkeä selfie-tyyli, haha! Kävin kampaajalla ja ostin uusia meikkejä, joten niitä piti tietenkin esitellä. Päivittelin fiiliksiä Hesyn avoimien ovien päivästä (toi koira oli ihanin eläin mitä oon koskaan tavannut!), ja keväällä lähdin Lontooseen! Fiilistelin mun uutta, pehmoista ja maailman söpöintä Kitten Ladylta tilaamaani Hissy Kitten -collegepaitaa, ja mun uuden huoneen pieniä sisustuselementtejä. Kesäkuussa pääsin sekä Evanescencen että Paramoren keikoille, en voi ehkä vieläkään uskoa sitä! Tuo vasemmanpuoleinen kuva Amy Leestä on muuten edelleen mun kännykän taustakuvana ♥


Kesällä aktivoiduin Instagramin suhteen vähän enemmän, ja fiidi täyttyi erilaisista tilannekuvista ihanasta Lontoosta ja perusaupaireilusta. Väriteltiin kolmeveen kanssa muumeja, ja kolmevee harmistui vain vähäsen kun dinosaurukset eivät uineetkaan. Käytiin suloisessa Rochesterissa (josta on vielä joskus tulossa postausta, lupaan!), ja piipahdin kotona, jossa maailman paras lainakoirakamu Aatu oli mua odottamassa. Ylärivin selfie on yksi mun lemppareista viime vuodelta, fanitan noita meikkejä ja tukkaa ihan sikana, ja keskimmäisen kuvatekstistä tunnen kummallista ylpeyttä. When life gives you a cupcake, it probably belongs to somebody else #aupairthings. Tosi juttu.


Elokuun alussa otin kaiken irti viimeisistä hetkistäni Englannissa, ja rakastuin niin kauniiseen Lontooseen yhä enemmän. Palasin Suomeen ja nautin täysin rinnoin mun lyhyestä kesästä. Marraskuussa kävin taas pitkästä aikaa kampaajalla, ja tuo vika selfie on ehkä mun viime vuoden lemppari!

Mitkä on teidän lempi-Insta-kuvat vuodelta 2017?


Seuraa Facebookissa, Instagramissa (sannalovesfood), vlogi-YouTubessamusa-YouTubessa ja Snapchatissa (sannapannari)

8 kommenttia:

  1. Tosi ihania kuvia jokainen ja niin osuva kuvateksti tossa kuppikakku-kuvassa! :D Keksitkö sen ihan ite vai löysitkö netistä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan itse keksin, tietysti kuuluisan "if life gives you lemons, make lemonade" -fraasin pohjalta :D Kiitos! ♥

      Poista
  2. Tosi kivoja kuvia noista kaikki! :)

    VastaaPoista
  3. Niin kiva tää kooste! :) Ihana toi dinokuva ja tarina sen takana! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! Ja haha joo, kuumina kesäpäivinä leikittiin paljon vesileikkejä, ja pienin päätti sitten uittaa dinoja, jotka ikävä kyllä upposivat suoraan pohjaan :D

      Poista
  4. Noi reissukuvat näyttävät niin kivoilta, että melkein tulee matkakuume. Mun omat lemppari instagram kuvat ovat ne, mihin on ikuistettu vuoden tärkeimpiä tapahtumia kuten 18-vuotissynttärit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No arvaa tuleeko mulle! Tahdon vaan takaisin Lontooseen :D

      Poista