perjantai 9. maaliskuuta 2018

Yhdistelmä, joka ei petä


No niin, vihdoin näitä muutaman kuukauden takaisia asukuvia! Bongasin tämän villapaidan syysloman Tallinnan-reissulta Pull&Bearista, ja ihastuin täysin! Tämä on sellainen paita, jonka tavallisesti ohittaisin täysin vaatekaupassa, ja niin teinkin. Silti päädyin jotenkin ottamaan uuden katsauksen, ja vein tämän mukanani sovituskoppiin. Mä vaan rakastan näitä värejä ja tätä villapaitaa, se on niin pehmoinenkin että! Ja kun mä ekaa kertaa esittelin tätä ostostani äidille, oli hänen eka kommenttinsa, että ihan on mun tyylinen. Ihan hassua, mä taas olin ollut koko ajan ihan eri mieltä! Myöhemmin huomasin sitten tosiaan, että kainalossa on reikä, mutten silti ole vieläkään saanut aikaiseksi korjata sitä. Vaikka hyvin se on silti toiminut!

Villapaita Pull&Bear / Farkut Monki Oki/ Kengät Citymarket / Huulet Kat Von D Everlasting Liquid Lipstick sävyssä Lolita

Mä muuten rakastan tätä koko yhdistelmää todella: meikit ja luottopuna, vihreä villis, mustat farkut ja ruskeat nilkkurit. Mä en tiedä mikä siinä on, mutta tässä asussa on hyvä fiilis. Ja niin siinä on käynyt, että kun mulla on tuo villapaita päällä, niin lähes poikkeuksetta huulissa on Lolitaa! Niistä on puolivahingossa tullut ihan erottamaton pari, haha!

Millainen sun luottoasusi on tällä hetkellä?

Me vietetään vielä viimeisiä päiviä Bangkokissa, jos haluat pysyä ajantasaisesti kärryillä meidän reissusta ennen virallisia postauksia, kannattaa pistää sekä Snapchat (sannapannari) että Instagram (stoorit sekä fiidi, @sannalovesfood) seurantaan! Myöhemmin sitten matkakuulumisia tietenkin myös blogin puolella.

8 kommenttia:

  1. Toi paita on kyllä oikeasti tosi kiva, en ihmettele miksi se on osa luottoasuasi! Itse en oikein tällä hetkellä osaa nimetä luottoasua, on niin monta missä minulla on hyvä olla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos :D no mut toihan on ihan parasta, että vaatekaappi koostuu monista lemppareista, joita on ilo käyttää :)

      Poista
  2. Niin söpöjä kuvia ♥♥ Toi paita on superihana, onneks ostit sen. Luottoasut on parhautta, koska ne pelastaa päivän silloinkin kun vaatekaapissa "ei ole mitään" tai on muuten vaan epämukava fiilis omasta ulkonäöstä ^^ Ja vitsi pidä hauskaa Bangkokissa nää vikatkin päivät!

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
  3. Toi on kyllä tosi toimiva asu! :) Omiakin luottoasuja ovat ne, missä on joku lempparivillapaita, mukavat ja istuvat farkut ja kivat kengät. Helppo vetäistä arkisin päälle asukriisin yllättäessä ja sellaisessa asussa on mukava olla :)

    Elli

    VastaaPoista
  4. Aivan ihana villapaita! Rakastan itsekin tonväristä vihreetä 💚

    ☽ Hiuksissa Hiekkaa ☾

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookin! Oon ihan rakastunut viime aikoina tummanvihreeseen <3

      Poista